Translate

tirsdag 4. februar 2014

LILLA TUNIKA AV ULL

Førre veke bestillte eg "ull på rull", frå Janus.
I helga sydde eg meg ein ulltunika av noko av stoffet eg bestillte.

Brukte eit kjolemønster frå S&S, men har endra det litt. Laga delt ryggstykke og har laga lange "mansjettar" på ermekantane, og tok av ein del på lengda.







Tunikaen blei varm og god å ha på. Skikkeleg koseplagg til kalde dagar:)











Pynta tunikaen med eit stripete hjarte på brystet:)






















Kjøpte og eit svart og kvitstripete ulljerseystoff, som eg i kveld har sydd ei undertrøye av til jenta mi på 13:) Ikkje så mykje eg får sydd til ho (ho vil nemleg ikkje ha kjolar, skjørt osv), men ulltrøye ville ho ha:) Brukte resten av det stoffet til å sy hue til mann og minstemann på 9:) Så då har me alle fire fått oss eit nytt ullplagg:)





Str. ca 42/44

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar