Translate

lørdag 22. februar 2014

ROSA KJOLE MED STJERNE:)




Denne kjolen blei til for nokre dagar sidan. Eg var  til Bergen førre helg og då var eg innom både Fretex og Stoff og Stil. Kjøpte med meg ein del nye stoff og klesplagg til redesign:)













Her har eg brukt nokre av stoffa.




På skjørtekanten er det sydd på eit smalt rosa pompongband, frå S&S.
Ryggstykket og eine ermet og halskant og ermekantar, er gjenbruksmateriale frå ein mønstra viskosejerseykjole, frå Fretex.










Bryststykket er plommelilla viskosejersey, frå S&S. Skjørtedelen er sydd av eit rosa syntetisk stretchstoff, frå S&S. Kjolen har fått ei grå stjerne applikert på baksida av kjolen. På framsida er det applikert på ein rund applikasjon med ein knapp inni.
På bryststykket er det stroke på eit stjernemotiv (strykemerke frå S&S).  Håpar det ikkje går vekk i vask:)
Må i allefall hugsa å vrenge kjolen når den skal vaskast:)







Kjolen skal eg ha sjølv og blir ikkje lagt ut for sal:)

Str L (42/44)
Mønster: mitt eige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar