Translate

lørdag 22. februar 2014

VÅRKJOLE MED M/Katteapplikasjon

Denne kjolen blei ferdig i dag. den er sydd av mjuke stoff, frå S&S.
Ryggstykket og skjørtedelen, er sydd av oransjemelert viskosejersey. Bryststykket og ermene er sydd av litt tynt mønstra viskosejersey. Halskant,ermekantar og  skjørtekant er kanta med plommelilla viskosejersey.

På framsida av kjolen er det applikert på ein stor fin katt. Eg har brukt to blåe knappar til auge og ein aprikosfarga perlemorsknapp, til snute.









Tenkjer at dette må vera ein fin vår og sommarkjole, med 3/4 lange ermer.
Eg blei i allefall glad av å både sy og sjå på denne kjolen og det fekk meg til å tenkja på varme vår- og sommar dagar, som kjem om ikkje så lenge:)

Str. L/XL (ca str 44)
Pris: 849,- + porto

Mønster: mitt eige

Kjolen er lagt ut for sal i eplabutikken min:
http://randidesign.epla.no



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar