Translate

torsdag 16. juni 2011

Litt nostalgi:))

Eg har no hatt 2 fridagar etter kvarandre  (avspasserer i dag) og i morgon tek eg sommarferie!!! Det blir bra:)
I går starta eg på ein kjole, som eg tenkte niesa mi  på 3,5 år skulle få. Mora seier ho har nok kjolar, men sommarkjolar får ein ikkje nok av, meiner eg:) Fann fram gardinene som eg og systra mi hadde på barnerommet på slutten av 70-talet. Dei er berre sååååå søte, og like fine i fargane. Litt store mønster, så eg måtte "sløsa" litt med stoffet for å få motivet eg ville bruka, midt på kjolen. Det blei ein singoallakjole, der eg brukte eit anna retrostoff til ermer.
No får me berre håpa på mange fine sommardager, slik at kjolen kan bli brukt med bare bein.
Str ca 4 år (mønsteret eg brukte var str 92,så la eg til litt på breidda og lengda)

1 kommentar:

  1. Nei har du sett noe så søtt da! Den gardina gjorde seg utrolig bra som kjole! Ja dette er god nostalgi! Ønsker deg en god ferie! :)

    SvarSlett