Translate

onsdag 29. juni 2011

Redesigndongeriskjørt 2

Utgangspunktet for dette redesignskjørtet var eit avklipt dongeriskjørt (som opprinneleg  var fotsidt) (Kjem ikkje på kva eg har brukt resten av skjørtet til:) I alle fall fann eg dette skjørtet fram, og klipte til eit fargerikt stoff som eg fann i ei kasse på loftet. Klipte dette stoffet ein del breidare enn skjørtet,slik at eg fekk laga små legg rundt heile kanten. Sydde så saman delane. Sydde på ei lyseblå kroklisse i overgangen mellom dei to delane. fann òg fram ei vintagebrikke som eg sydde på under høgre framlomme, for å gjera skjørtet litt meir spesielt og unikt. Sydde på ein nydeleg lyserosa knapp i midten på brikka.
Skjørtet er kanta med ein rosa overlock-saum.
Str. 38
Pris: 390,- + evt. porto

SOLGT!!

1 kommentar:

  1. God morgen! For noen stilige skjørt du har redesignet! Frisker opp med litt spreke farger sammen med dongeri! Lurt å kjøpe billige bukser..:) Ha en fin og kreativ dag!

    SvarSlett