Translate

torsdag 30. juni 2011

Prøveprosjekt- sy genser i 2 deler

Jenta mi på snart 11 år har etterkvart fått sterke meiningar,  om kva ho likar å gå i og ikkje. No er det ikkje berre for mor å gå ut å handla klede til ho, ho lyt vera med sjølv:)  Og no er det singlet med ein genser med vid hals utanpå, som gjerne skal dragast litt ned på skuldra på eine sida, + dongeritights, som er favoritt plagga. Ho har eit par gensarar som er sydd saman av to deler (bol og ermer klipt i eit stykke) Eg prøvde å laga eit mønster her ein dag, der eg tok utg.pkt i ein genser ho hadde, men den blei for trang i ermene og fekk ein merkeleg fasong. Dumt, då eg ikkje har meir igjen av dette stoffet til å sy ein ny:( Men , men, innimellom må ein rekna med at noko blir  mislukka, sånn er det berre.  (svart og kvitstripa viskosejersey frå Jofotex)

I kveld er jenta mi på overnattingsbesøk til ei venninne, så då ville eg prøva å sy ein ny gensar. No tok eg ein annen gensar og la den oppå stoffet eg ville bruka, og klipte rundt. Laga den nye gansaren litt lenger både på lengda og på ermene. Klipte 2 like delar og klipte til halsopninga på frihand. Stoffet er kjøpt hos MG-tyger. Svart ribb frå S&S.
No får me sjå i morgon om den passar:)

2 kommentarer:

  1. Disse er jo kjempepoppis! Denne så ikke mindre kul ut.
    Spennende å se om den sitter som den skal. På hengeren så den i det minste perfekt ut! :-))

    SvarSlett
  2. Ja no blir det spanande å sjå om gensaren fell i smak og om den sit fint på:)

    SvarSlett