Translate

søndag 6. januar 2013

Årets fyrste produkt

GODT NYTT ÅR FOLKENS!!

Då har eg teke fram symaskinene igjen etter ein herleg god juleferie:)
Fredag klipte eg til 3 nye kjolar,og i går fekk eg sydd  2 av dei ferdige. Og i dag har eg sydd den tredje kjolen ferdig. Kjekt å sy igjen:)
Kjolane er lagt ut for sal i eplabutikken min, så det er berre å gå inn der om du ynskjer ny kjole.
I romjula sydde eg eit skjørt og det ser du òg bilete av her.


Kjole i blått og burgunder  (stretch denim og stretch cordfløyel)
Str. 40+
Pris: 849,- + porto      SOLGT!!






 Kjole i jadegrønt og lilla.
Str. 42/44
Ikkje til sals:)


 Skjørt sydd av 70 tals dynetrekk.
Str. 42/44
Pris: 425,- + porto



Kjole med MARIHØNE;)
Str. L/XL (ca 44)
Pris: 825,- + porto   SOLGT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar