Translate

onsdag 23. januar 2013

BESTILLINGS-KJOLE i svart blonde




I dag har eg sydd ferdig ein bestillingskjole. Kjolen er  sydd av svart blondestoff, frå S&S. På bryststykket og på ermene er det eit sølvgrått strikkeliknande stoff  som er brukt som understoff, (ynskje frå ho som har bestillt kjolen)
På ryggstykket og på skjørtedelen er det brukt eit svart sportstretchstoff, òg frå S&S.



Skjørtekanten er kanta med same sølvgråe stoffet som i overdelen. Halskant og ermekantar er kanta med svart polyester stretch, kjøpt på  min lokale stoffbutikk.










Trur det er fyrste gongen eg har sydd ein kjole som er bortimot heilt svart:) Det gjorde seg med det sølvgråe innslaget syns eg:) Og kjolen blei jo stilig, om eg skal seia det sjølv:)
No får me håpa ho som skal ha kjolen blir fornøgd òg:)


Pris: 850,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar