Translate

søndag 23. september 2012

LAPPETE DONGERISKJØRT:)


No har det blitt mange kjolar i det siste, så no har eg funne ut at eg vil sy nokre skjørt etter gamalt:)
I kveld var eg på loftet og fann ein pose med fleire avlagte dongeribukser. Eg starta med å klippa ut lappar i ulike fasongar og storleikar og starta etterkvart å sy lappane saman med raud "flatlocksaum" på overlock-maskina mi. Då eg hadde sydd saman to passe store stykker, fann eg fram skjørtemønsteret mitt og klipte til skjørtet.  Sydde så sidesaumar og sydde på raud ribb i livet.



Og TADAAAA!  Så blei det eit kult dongeriskjørt.
Desse skjørta med ribb i livet er berre såååå herlege å ha på, dei strammar ikkje og ein vel sjølv kor høgt ein vil ha ribben i livet. Skulle ribben bli for brei eller ein ynskjer eit kortare skjørt, er det berre til å bretta ribben dobbel!

Str. 42/44
Lengde: 58 cm


Pris: 499,- + evt porto

SOLGT!!

Mønster: mitt eige


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar