Translate

torsdag 6. september 2012

ULLKÅPE I ROSA OG ORANSJE

Har lenge tenkt på at eg ville sy meg ei kåpe i kombinasjonen oransje og rosa og med alvehette. På tysdag gjorde eg alvor av det. Kjøpte desse ullfiltstoffa tidlegare i år, på S&S. Kunne eigentleg tenkt meg at det oransje stoffet var skarpare, men det var berre denne fargen dei hadde på S&S. Mønsteret til denne kåpa er frå S&S, og eg har sydd 2 kåper til meg sjølv i dette mønsteret før. Men denne gongen laga eg meg eit hettemønster og sydde på i stadenfor den opprinnelege kragen som skulle vera rundt halsen.










Dessutan satte eg i 7 trykk-knappar i stadefor 3 store vanlege knappar som stod at det skulle vera:)
Det er innslag av eit rutete tweedliknande stoff, frå S&S, i kåpa.

Vart i grunn veldig fornøgd med resultatet og tok kåpa i bruk i dag. Fin å bruka no før det blir ordentleg kaldt.



Str. 42

2 kommentarer:

  1. Hei jeg lurte på om du kan lage en fargerik, og Blomstrete orginal sommer- høst jakke som er like lang som denne kåpen du har laget her, på bilde, str 48. Den vil jeg gjerne ha laget ferdig laget, til den 20 Mars, Hvor mye tar du for og lage en slik Jakke? Mvh SIlje

    SvarSlett