Translate

søndag 2. september 2012

KJOLE I MANGE FARGAR

Denne kjolen sydde eg i går medan borna såg mgp. jr. Eg gjekk litt til og frå:)
Fekk det fine stoffet som er brukt i skjørtedelen, i posten på fredag. Og då måtte det berre bli ein kjole fort:)
Hadde først tenkt å leggja denne kjolen ut for sal, men fann ut at eg må ha den sjølv:)
Ryggstykket er lilla stretch chenille, frå S&S. Bryststykket er sydd av raud stretch chenille, frå S&S.
Ermene er gjenbruksstoff frå ein avlagt lilla sommartopp, med små blomar på. halskant og ermekantar er kanta med oransje ribb, frå S&S. Denne gongen laga  ein litt breiare kant på ermene, for at dei skulle bli litt lengre. Syns i grunnen det blei litt fint. På bryststykket er det sydd på ein burgunder blondeglidelås til pynt. (har fått litt dilla på desse glidelåsane)







På ryggstykket har eg sydd på ein rund applikasjon i same stoff som skjørtedelen. har òg sydd på ein mindre runding på bryststykket+ at eg sydde på ein oransje knapp midt i:)





Str. 42/44
Pris: 825,-
SOLGT!!

1 kommentar:

  1. Wow... nydelige farger og helt fantastisk kjole ;) ja når den tid kommer og du blir lei denne kjolen... så vet du hva du skal gjøre Randi;) selg den til meg;) Ha en fin dag:)

    SvarSlett