Translate

torsdag 6. september 2012

REDESIGNKJOLE I TURKIS

Utgongspunktet for denne kjolen var ein fin kjole i flotte fargar og med flotte detaljar, kjøpt for eit par år sidan. Likte kjolen godt då eg kjøpte den, men  då eg oppdaga at fleire i bygda hadde same kjolen som meg, blei den berre hengande i skapet.  Likar ikkje å ha likt som alle andre:)
Eg fann ut at eg ville klippa litt i denne kjolen og laga ein ny, som berre var min:)
Eg starta å klippa ut  bryststykke, eit erme og halve bakstykket til skjørtedelen. Kombinerte dette kjolestoffet frå den opprinnelege kjolen, med  turkis stretch chenille, frå S&S.









Eg brukte  opp igjen halsen og ermene som var på den opprinnelege kjolen. 
For å få litt fargeinnslag på skjørtedelen, så sydde eg på to rundingar av same stoff som i bryststykket.

Ryggstykket blei litt kort i forhold til brysstykket, så då sydde eg på ein svart kant i mellom ryggstykket og skjørtedel bak. Syns det blei kult i grunn:)

Str. L (42/44)

SOLGT!!



Ja ja det må no vera lov å ha mange kjolar når ein  syr sjølv??? :))

2 kommentarer:

  1. fantastisk fargerik unik herlig kjole randi:) du er utrolig flink til og sy og jeg er alltid stor fornøyd med alle de fargerike flotte kjolene jeg har kjøpt av deg jeg får så mye flotte tilbake meldinger ! om hvor nydelige kjoler jeg har og skryter av deg selfølgelig:) så når du blir lei denne kjolen så selge den også til meg hehee:) mvh silje Bue:) og kåpene dine var kjempe flotte!!!! herlige farger! jøss:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for komplimenter:) Jeg skal ta kontakt om jeg vil selge kjolen ,ja:)

    SvarSlett