Translate

fredag 14. september 2012

TEGNESERIE-KJOLE



Dette var ein av kjolane eg klipte til på onsdag, og   no er kjolen ferdig sydd:) Syns den blei veldig fargerik og fin, og eg skulle gjerne hatt den sjølv, men det byrjar å bli trangt i skapet, kanskje eg må selje unna nokre brukte kjolar snart?? Førebels er den til sals, så får me sjå kor lenge den er i butikken min:)





Kjolen er sydd av litt ulike stoff. Bryststykket er gjenbruksmateriale frå ein sommartopp eg sydde for fleire år sidan. Det er eit fargerikt tegneseriestoff i jersey. Ryggstykket er gjenbruksmateriale frå ein velourtopp, som ein gong tilhøyrde systra mi, trur eg:)
Ermene er sydd av to ulike stoff. Overdelen er eit grønt stretchfrottèstoff, frå Jofotex. Nedredel av ermene er eit raudt jerseystoff med kvite stjerner, òg frå Jofotex.
Skjørtedelen er sydd av eit blått vintage bomullsstoff med store fine blomar i lyseblått og grønt.

Kjolen er skarp i fargane og kan verkeleg lysa opp på ein regntung haustdag. Viktig å skapa glede og humør i kvardagen. Og fargar gjer i allefall meg i godt humør:)

Str. 42/44
Pris: 795,- + evt porto





SOLGT!!

2 kommentarer:

  1. Så mange tøffe klær du syr - "ja" til masse farger :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja fargar gjer meg glad:)

    SvarSlett