Translate

søndag 11. mars 2012

"GLAM"-redesignkjole



For eit par år sidan kjøpte eg ein brukt "glamorøs" syntetisk topp på bruktbutikken her eg bur. Toppen i seg sjølv var berre "too much" å bruka slik den var, men til redesign såg eg store potensiale:) Eg sydde kjole til meg og dottera mi  med bl.a stoff frå den toppen. Nærare bestemt eg laga bryststykka til desse kjolane av denne toppen. Kombinerte det med grå stretch chenille, frå S&S.
Har fått mange fine kompliment for desse kjolane.









Forrige gong eg var innom på Fretex på Voss, så  UTRULEG  nok dukka same toppen opp på stativa der!!! Eg måtte jo berre ha den. Og heldigvis var den i ein stor storleik, så då blir det meir stoff å bruka til redesign:)







I helga har eg sydd ein kjole, der eg har brukt stoff frå denne toppen. Bryststykket er altså i eit glitrande materiale. Resten av kjolen er sydd av eit leopardmønstra svart og grått syntetisk stoff, frå S&S. Ermene er sydd av eit lilla stretch blondestoff, òg frå S&S. Ermekantar og halskant er kanta med svart ribb, frå S&S. 


Tenkte eg skulle ha pynta kjolen med nokre små hjarte på skjørtedelen, men det er førebels ikkje gjort. Får sjå om eg gjer det ein annan dag:)

Syns kjolen blei fin, og den kan brukast både til kvardag og fest, spør du meg:) Tilbehør som strømpebukse, smykke o.l  kan tone festfaktoren opp eller ned:)

Str. M (38/40)
Pris: 775,- + evt. porto

Mønster: mitt eige

Har du lyst på denne kjolen er det berre til å gå inn på nettbutikken min og kjøpe den:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar