Translate

lørdag 3. mars 2012

Redesignkjole i blått

Har lenge tenkt på å gjera noko med ein blå vintagekjole eg kjøpte på Fretex i haust. Lurte først på om eg berre skulle bruka den slik den var, men fann ut at den blei litt kjedeleg å bruka slik den var. Så eg fann ut at det måtte bli ein redesignkjole. Eg klipte av kjolen omtrent rett under bysten, laga til ein skjørtedel av seks deler og sydde saman. Skjørtedelen er sydd av eit  grått stretchdongeri liknande stoff med kvite striper og eit nyyydeleg turkismønstra vintagestoff.  Kjolen har fått ein engel applikert på ryggen, i same stoff som er brukt i skjørtedelen. Det er applikert på ein sirkel i grønt på framsida av kjolen  for å laga litt "crazy-look"  :)








Knappane i den opprinnelege kjolen, var messingknappar, dei klipte eg av og sydde på nokre fargerike knappar i grønt, blått og svart med kvite prikkar.
Kjolen har ikkje ermer, så den er fin å bruka med ein langerma gensar inni.

Kjolen er i ca str 42/44
Pris: 490,- + evt porto

Dersom du har lyst på denne kjolen, så ligg den til sals i nettbutikken min:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar