Translate

søndag 18. mars 2012

TUNIKA MED MUFFINS:)


Hadde overnattingsbesøk av  tantebarnet mitt i helga. Ho er 4 år og ELSKAR rosa:)
Tenkte at ho skulle få seg ein ny tunika, der ho skulle få velja stoff og fargar sjølv. Ho likte muffinsstoffet, så då blei det det som blei hovudstoffet. Eg syns det blei litt "too much" med berre muffinsstoffet, så me roa det heile ned litt med rosa ermer:)

Tunikaen blei sydd etter at prinsessa hadde sovna, og var klar morgonen etter. Jenta blei veldig fornøgd og tunikaen satt som eit skudd. Prøvde meg på ein tights òg, i same rosa stoffet som ermene på tunikaen. Brukte ein kjøpt tights som mønster, og det gjekk jo greit. Så då har eg sydd min fyrste tights:) Muffinsstoffet er frå S&S. Det rosa jerseystoffet er frå MG-tyger.

Som du kan sjå av bileta var det ei fornøgd jente som vakna til ny tunika og tights i favorittfargen ROSA!!!

Mønster: eige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar