Translate

lørdag 3. mars 2012

VÅRKJOLE i turkis og lime

Denne kjolen klipte eg til for fleire veker sidan, men blei sydd i ettermiddag medan ungane hadde besøk:) 

Kjolen er sydd av turkis og limefarga stretch chenille, frå S&S. Skjørtedelen er sydd av eit fint syntetisk vintagestoff i mønstra turkis. For å få inn litt "crazy-look", så har eg sydd på eit stripete stoff i glade fargar, på brystet og på ryggen. På brystet har eg òg sydd på 3 grøne blomsterforma knappar. Syns kjolen vart veldig vårleg og fin, om eg kan seia det sjølv:)
Stoffet i skjørtedelen er litt tynt, så eg vil anbefala ein underkjole eller eit underskjørt under:)

Ermer og halskant er kanta med turkis ribb, frå S&S.  Ca 3/4 lange ermer (kanskje litt kortare).
Lengde på kjolen: ca 94 cm

Str. M/L  ca str 40/42

Mønster: eige

Pris: 750,- + evt. porto
  SOLGT!!

1 kommentar: