Translate

søndag 25. mars 2012

REDESIGN DONGERISKJØRT





I dag har eg klipt opp to avlagte dongeribukser, som eg ikkje har brukt på lenge (eg går jo nesten berre i skjørt og kjolar:)






Fann ut at desse buksene kunne bli eit kult dongeriskjørt i 6 deler, med ribb i livet. Buksene hadde litt
"slitt-look"  (kjøpt slik frå butikken)


Måtte jo pynta skjørtet litt òg, så eg fann ein rest av eit nyyydeleg vintagestoff i knallfargar, og laga til 5 små blomar, som eg applikerte på skjørtet. 4 på framsida og 1 på baksida.





Skjørtet passar til meg, men eg har bestemt meg for å leggja det ut for sal i nettbutikken min:
Men det er ikkje sikkert eg let det liggja der så lenge, så har du lyst på skjørtet, så ikkje tenk for lenge på saken:)
Str. 42/44
Lengde: 56 cm
Pris: 490,- + evt porto

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar