Translate

mandag 19. mars 2012

NOK ein NY VÅRKJOLE TIL MEG:)




Denne kjolen sydde eg i forrige veke. Ville sy meg ein ny kjole i mønsteret til KLINKEKULT, syns dette mønsteret er så fint å bruka  til vår- og sommarkjolar.
Her har eg brukt både nye og gamle stoff:)
Ryggstykket er sydd av gjenbruksstoff frå eit bomullsforkle i kule fargar, kjøpt på Fretex. Bryststykket er sydd av eit tynt bomullsstoff, frå S&S. Ermene er sydd av lilla blondestoff, frå S&S. Skjørtedelen er sydd av eit marineblått syntetisk vintagestoff, med små kvite blomar, kjøpt på Fretex.



Kjolen har fåt eit hjarte applikert på brystet, og eit hjarte applikert på ryggen. På høgre sida på framsida av kjolen, har eg applikert på  ein sirkelforma applikasjon med ei rosa sløyfe, sydd på midt i sirkelen.  Ripsbåndet er kjøpt på Søstrene Grene.
Har sydd på eit lilla pongpongband rundt skjørtekanten.
Så no er nok ein vårkjole klar til bruk:) GLEDAR meg til vår og sommar:)
Str. L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar